längesedan

tjenaretjenare! Har inte bloggat på ett bra tag nu men inte haft någon lust (eller något intressant att säga.)
Har egentligen inte det nu heller men kör ett litet kort inlägg ändå.

Denna veckan har varit stressig, pluggat hela tiden typ och är fortfarande stressade eftersom jag har ytterligare 4 skolarbeten nästa vecka var av två av dem är tills på måndag och jag har inte pluggat ett skit än... :)

I vilket fall, idag så hade vi bara två lektioner, på den första så var det ett samhällsprov som jag ändå tog mig igenom och sedan hade vi engelska där läraren pekade ut mig att förklara någon konstig sak som jag inte fattade på engelska så jag skämde ut mig totalt.
Efter skolan gick jag en stund med mina klassfriendos i staden och kollade lite, sedan tog jag bussen till gymmet med Elsa. Kändes skönt att få röra lite på mig men kommer nog ha träningsvärk imon!!
Efter gymmet så blev det räkor och kräftor hemma hos familjen Jönsson (mitt andra hem i princip), mysig kväll med min favvo person.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0