USA

Ligger i soffan och kollar på tv och så kommer det en resereklam på tvn.
Blir så sjukt res-sugen! Just nu skulle det vara så sjukt skönt att åka till något varmt land med klarblått vatten, sol, glass och god mat! Bara ligga och sola och bada.  
   Känner mig så blek just nu, och så tänker jag bara på att Elsa snart åker iväg på solsemester och kommer vara brun som en pepparkaka när hon kommer hem.
 
På tal om resa, något jag verkligen skulle vilja göra när jag blir äldre är att åka på typ roadtrip i USA. Eller åka och jobba som aupair (vet inte riktigt hur det stavas) eller reseledare eller något sånt! 

  Och nästa är ska vi kanske åka till New York!!! Det är typ min största dröm! Så jag hoppas verkligen på det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0