28?

Idag eller snarare igår så fyllde jag hela 16 år!! 
16 år, helt galet! Känner mig jätte gammal nu när jag tänker på det.   
Får börja övningsköra nu och massa. 

Det jag egentligen ville säga med detta inlägget är att jag har haft en jättebra födelsedag. Det började med att jag blev väckt med sång av familjen och fick lite presenter som jag blev jätte nöjd över. Under dagen så fick jag massa gratulationer och också sång i matsalen med smällare och allt! ;)
   Sen följde jag med mina bästa tjejer upp till glas tornet och då hade de fixat med kladdkaka och festis. Blev verkligen jätteglad ska ni veta! :) 
Älskar er Linnea, Filling, Lillvi och Gabbe.

Eftersom typ halva min familj fyller år inom loppet av fyra dagar så hade vi släktkalas idag då vi firade mig, min pappa och min moster. Det var trevligt som vanligt. Jag kollade på let's dance med mina kusiner ( shit va snygg Kenza är alltså), åt mat och tårta osv.

Imon har jag iallafall tänkt visa mina nya skor. Och kanske några andra saker med. Vi får se! :)

Fick en klädhängare och det passade perfekt i mitt rum. Mycket nöjd!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0