Trött

Är sjukt trött iom att de senaste dagarna har varit väldigt intensiva. 
I torsdags så hade vi lilla-OS och vår skola kom sist... Jag hade volleyboll och missade alla bollar som kom mot mig så man kan lite säga att det var pga mig som vårat lag förlorade (hehe). Sedan på eftermiddagen så var jag med de yngre flicklaget och spelade match, haha vi var sjukt dåliga.
På fredagen så åkte jag och Elsa in till stan för att leta present till lärarna men det slutade upp med att vi satt på MAX och åt i tre timmar och sedan mötte vi upp Emma och Laban och gick på Liseberg, då tog jag och Elsa tillfället i akt och åkte HELIX, den ägde och var verkligen skitkul!! 
Senare på kvällen så såg jag film med några kompisar.
Igår så chillade jag mest hela dagen och sedan på eftermiddagen så kom Elsa och så lagade vi mat och senare mötte vi upp Laban och Niklas för att bada och senare kolla film. 
Vi sov hos Laban och direkt på morgonen så var jag tvungen att åka med mamma till kb och nu har jag spelat match. 
Så ni förstår kanske varför jag känner mig helt utpumpad!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0