Student och bal

Hallåå bloggen! 
Igår så tog min syster studenten, det var jättekul att se henne springa ut med ett leende som var upp till öronen och med två stipendium i handen.
Vi hade student mottagning hemma hos oss, fast jag hann inte vara med så mycket på den eftersom jag också igår hade nians avslutnings fest/bal, Elsa kom hit vid tre tiden och vi fixade oss ihop ocj sen åkte vi tillsammans till skolan där vi träffade alla andra och väntade på bussen som skulle ta oss till "fest"lokalen. 
Det var så himla roligt att se alla klä upp sig, och sjävla kvällen i sig var väldigt rolig och fin. 
Det var sista gången man skulle träffa alla de människorna på samma gång så lite sorgligt var det också.
Båda idag och imon är vi lediga och sedan på fredag så är skolavslutningen! :) (Är lite orolig för att jag kommer gråta lite ändå). 
Jag och min fina syster när hon sprungit ut! :)







Lite fina bilder på oss igår!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0