Hej

Oj vad längesen det var jag bloggade!
Senast var i början av mars tror jag och sen dess så har jag hunnit med så mycket.
Jag har hunnit vara på två resor, den första var i mars då jag var i England iom vårat skolprojekt. Det var ju ett bra tag sen nu men jag kommer iallafall ihåg att det var mycket roligt och jag lärde känna många människor bättre.

Förra veckan så var jag och alla min franskagrupp i Paris i 3 dagar. Vi åkte buss ner så vi var borta i 5 dagar. 
Det var sjukt roligt! 
Paris är en fantastisk stad som jag defenitivt vill besöka igen i framtiden.


Nu återstår bara en vecka i skolan, varav jag är ledig alla dagar förutom måndag och fredag. 
På tisdag så tar min syster studenten och jag har min "bal". Pga våran avslutningsfest så får vi ledigt både på onsdag och torsdag och sedan på fredag så är själva avslutningen.
Våran sista avslutning på sätila skolan och med alla människor som jag nu spenderat all min skoltid med i 3 år. Det känns sjukt att vi ska splittras nu, både på ett bra och dåligt sätt. Jag är rädd att jag ska tappa kontakten med mina allra närmaste (vilket det redan känns som jag har börjat göra). Men samtidigt känns det skönt att komma ur denna "hålan" och komma till ett nytt ställe med nya människor. 

(Fin bild på mig och gabbe)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0