1D

I fredags så hade jag skolavslutning och efter den bar det av till flygplatsen sär vi tog ett flyg till stockholm.
Det var ju One Direction som vankades! Det var verkligen grymt! Vi stod nästan allra längs fram, det var helt magiskt! 
Jag såg alla i One Direction på nära håll i verkligeheten!!! Helt sjukt! Är jätte depp nu efter detta dock! ;)

Harry är nog den mest sexiga människan jag skådat! Sättet han pratar och rör sig på!


Efter konserten så åkte filippa och gabbe till gabbes farbror där de skulle sova eftersom de åkte hem på lördagen. 
Jag stannade kvar i stockholm med min familj hela helgen och vi kom nyss hem! :)
I lördags så shoppat jag lite och blev otroligt nöjd! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0