Morning

Sitter och äter frukost, eller Nää har ätit frukost men äter pepparkakor... Är på jätte dåligt humör för att jag vaknade tidigt idag och kunde inte somna om och sen så var hela familjen hemma och inne nu på morgonen. Hatar verkligen det. Jag vill alltid vara själv hemma typ, speciellt på helgerna! Är folkskygg. Älskar att kunna göra vad jag vill när jag vill utan att någon kommenterar eller säger till mig att jag måste göra något annat! Så just nu sitter jag bara och väntar på att mamma och Fanny ska åka till stallet.
Ikväll skulle jag egentligen umgåtts med lite friends men det fick jag inte för att jag måste vara med och fira farmor som fyller år. Detta gör mig också lite irriterad! Fast det ska bli kul att träffa kusinerna och farmor och farfar såklart.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0