Cup

Tjenare! 
Helgen har bestått av ganska mycket fotboll! 
I fredags så var jag i klubbstugan med laget och tränade, käkade och hade teori. 
Igår var jag i stan med André och idag har jag varit iväg på cup i princip hela dagen. Tycker dagens matcher var väldigt roliga, vi spelade bra och jaa det var kul!! 
Nu sitter jag och längtar tills middagen är klar och ska nog kolla på någon film. Eller först ska jag öva på min redovisning som jag ska hålla denna veckan! Jag är först ut tror jag... Och jag tycker det är läskigt att redovisa! Vet inte varför för annars brukar jag inte ha några problem med att tala inför folk! Men det måste göras och ja alla ska ju göra det så samma för alla! :)


Tjusiga bilder från i fredags!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0