Tjenare

Chillin with my friend the englishbook!
Ligger i sägen och njuter att att ligga ner. Kom hem kl 9 från match, spelade med 99orna idag, det var helt ok! :) men så trött som jag är... Dåligt tränad kallas det nog.

Känner mig taggad på livet just i denna sekund asså! :)
Blev dock helt depp förut när jag kollade på massa intervjuer med One Direction, dom är så underbara och blev så ledsen för jag aldrig kommer kunna få dom! :( Love is hard! Men jag väntar på den rätte! :)
På tal om kärlek så ska jag sluta tjata om sånt för man säger väll att den kommer när man minst anar det? Ahha jag tror jag tänker för mycket.
Ska se om jag kan komma på lite mer intressanta saker att blogga om resten av veckan! :)

Gabriella
2013-09-10 / 16:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0