My favorite one

Min favorit parfym är från body shop och heter - Madagascan vanilla flower, hur gott låter inte det? Haha.
Nää men är förvånad att filippa står ut att vara bredvid mig varje dag eftersom hon hatar vanilj lukt medans jag och gabbe älskar den. 
Kommer ihåg när jag fyllde år så fick jag denna parfymen som jag hade önskat mig, och dagen efter min födelsedag började det med att jag försov mig och missade bussen, så sa mamma att hon kunde köra mig, och sen precis innan vi skulle åka sprang jag in i badrummet och skulle ta på mig min nya parfym, vad händer? Jag tappar den och den gick i tusen bitar. 
Jag var så depp hela dagen över det men sen på kvällen då jag hade släkt kalas kom min moster med en present och sa att den var från mamma och pappa, så var det en ny parfym! Haha (love my parents!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0