Hösten

Sommaren är min favorit årstid, men hösten är en rätt skön årstid den med. Man kan dock bli lite deppig för att det känns så grått och trist ute men några possetiva grejer är ju att man kan sitta inne och mysa, äta gott och kolla massa serier utan att få dåligt samvete över att man inte är ute. En annan sak är att jag tycker det finns så mycket snygga kläder på hösten, älskar färgerna, millitärgrönt, vitt, svart, grått, jordnära färger.( hahah tråkiga färger, men ock så snygga!) Har börjat tänka efter lite vad jag ska köpa för skor nu till hösten och i torsdags såg jag några riktigt snygga som jag skulle kunna tänka mig (måste nog spara ett tag för det tyvärr, buhu). Försökte göra ett collage men hittade inte några sådana skor som jag vill ha. Men det är lite i denna stilen. Låga, ganska platta boots, svarta eller mörkbruna var tanken, det lutar mot svart. Funderar också på om jag skulle införskaffa ett par zebra byxor, det är dööö SNYGGT!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0