Heej

Har precis ätit fisk och ris, inte min favvo direkt och det suger verkligen att äta ogod mat när man inte är på bästa humöret.

Var på match förut, HUS vann, 2-1! :D Så duktiga tjejor! :) 
Har tyvärr under detta året tröttnat lite på fotboll, känner inte längre något sug efter att få gå in på planen och prestera, tror jag har blivit lite för osäker + att jag har märkt att jag har blivit rädd för att bli trött, brukade alltid ha sån kämparglöd att jag körde på även om jag var jätte trött men nu är jag rädd för att ta ut mig och att inte orka! Vi har bara en match kvar nu och sen får jag se hur det bli med fotbollen. Troligen får jag helt enkelt bara ta nya tag och börja om från början, men vi får se.

Nu ska jag kolla igenom franskan, orkar inte plugga no idag. Längtar så tills fredag om två veckor för då är tre prov klara, alla säger att 8an är det jobbigaste året men så som 9an har börjat så kan jag inte hålla med.
Nu är det snart ny vecka, ska försöka bli mer possetiv! :)


Här ser ni en livsnjutare



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0