Heeej

Hajken var lyckad tycker jag! :)
Och jag ändrade mig så jag sov över endån även fast det enda jag hade med mig var en tjocktröja och regnjacka!^^

Jag är så glad över alla mina vänner, verkligen på riktigt! Bättre får man nog vända upp och ner på hela universum för att hitta!
Vi är nu inne på tredje året tillsammans och det känns väldigt konstigt! Tredje och framförallt sista året! Så mycket som jag ser fram emot gymnasiet så kommer jag ändå sakna 9B väldigt mycket!


Övrigt så känner jag mig lite krasslig, kom hem vid 8 imorse, duschade, gick och la mig och vaknade inte försen mamma väckte mig kvart över 4.
Började precis kolla på "Carrie Diaries" filippa tipsade om det och guud så bra det är!
Killen Sebastien är så snygg!!! Är kär på riktigt! Min drömkille!:D

Nattas bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0