Football

Hemm från match, satt på bänken i 90min och FYYYYY vad kall jag är! 
Det blev 2-2 skönt att inte sluta serien med en förlust! 
Som sagt serien är över och jag är ganska glad över det på ett sätt för nästa år ska jag verkligen försöka ge allt för att bli bättre och få spela mer. Tycker egentligen tränarna har varit rätt osmarta att inte låta oss avbytare spela så värst mycker eftersom det reflekterar i att vi inte utvecklas på planen och blir osäkra, och tom tröttnar lite.
Fasar inför vinter säsongen men ser fram emot nästa år endå. 




Hittade dessa bilderna på twitter på massa övergivna hus och kyrkor och sånt. Tänk att vara ute på en promenad i skogen och helt plötsligt få syn på en förfallen kyrka, jag hade blivit skiträdd!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0