CHRILLLEEEEE

Var ju hos chrille igår med roligt folk! Vi grillade, spelade spel, satt och snacka i typ 10 år och sen kollade vi någon konstig film och spelade kort på morgonkvisten. Jag somnade kanske vid 6 och vaknade fem över 8, trodde att jag hade sovit jättelänge och att klockan var typ halv elva men nejnej. Sen kunde jag inte somna om igen bara för det var så varmt i rummet och jag höll på att kissa ner mig.

Jag, gabbe och filling hade tänkt åka till martenloppet grejen, men vi orkade inte så jag åkte hem och åt pizza och kollade pll istället. Tog ett dopp i badkaret med vilket var brännhett. Nu ligger jag i sängen med datorn och väntar på att middagen ska bli klar!

Jag patta, Filippa och Gabbe gjorde en jätte god tårta till chrizze och alvin! 
Kvällen var mycket lyckad! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0