Bok

Har börjat läsa denna boken nu. Har lånat den av filippa, verkar riktigt bra och framförallt intressant!
Jag har bestämt mig för att börja läsa mer eftersom jag är så dålig på att läsa, behöver utöka mitt ordföråd och kunna läsa snabbare utan att känna mig stressad när jag läser, tex när vi gjorde läsförståelse i skolan, blev så stressad när jag läste och trodde inte jag skulle hinna klart.

Ska börja ta fram grejer och byta om innan träningen nu

Evve-Normal is boing!
2013-09-20 / 17:52:23
http://evvesliv.blogg.se

Jag har tänkt läsa den boken länge men aldrig blivit av, är den något att ha?? :)

Svar: Jaa, den är verkligen bra, mycket läsvärd! :)
lisapelgren.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0