Stil

Jag vill ha en stil. 
Tycker det är så coolt att folk har olika stilar tex mina vänner natta, filippa, chrille, alvin alla har så olika klädstilar. 
Jag vill kunna klä mig snyggt så där enkelt som dom gör det. Blir avis! :(
Haha, inte så att jag inte tycker att jag har fula kläder, för jag ar ju på mig det jag tycker är snyggt men känner mig alltid så tråkig och ospeciell. Jag brukar inte gå omkring hela dagen och känna att jag inte är snygg, bara tråkig, grå ganska trist. Hahah låter som jag är värsta depp, men det är jag inte. Bara något jag tänker på varje gång det kommer till kläder och undrar vad jag har för stil och vad som utmärker mig liksom.


Natalie
2013-10-02 / 22:21:27
http://nataliefahlstroom.blogg.se

Blir så glad vännen! Du har en egen stil bara genom att vara dig. Även fast du inte tycker att du har saker som utmärker dig, så tro mig - det har du verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0