Jag är en tandborste

Hejjjjj mina vänner!
Hemma från en rolig helg! Var ju som sagt på läger på örtagården där filling och karl konfirmerade sig. Det var många roliga människor där, alla var jätte snälla och trevliga.
Vet inte riktigt vad vi har gjort men har ont i hela kroppen, eller jo jag antar att det är från fotbollen och alla lekar vi gjorde! 
Har sjungt tandborstsången hela dagen. Den sitter fast i hjärnan!!!!

Jag är en tandborste, tandborste, här kommer jag. Jag gör tänderna rena. Jag gnolar när jag borstar och jag borstar varje dag, jag gör tänderna rena. Ahhhaa, ahhaaaa!

För övrigt sedan jag kom hem har jag bara chillat och ätit. Kollade på Carrie Diaries och jag skämtar inte när jag säger att det är min absoluta favorit serie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0