Tröttt/pigg

Jag ligger i sängen med datorn i knät och mobilen i handen, läser bloggar kollar serier och snackar lite smått med kompisar. Jag brukar alltid gör mer än en sak samtidigt! Tycker det är skönt! Typ när jag kollar på film löser jag suduko samtidigt, vet inte varför men gör nästan alltid det!
Idag var ju farsdag vilket jag inte kom på försen precis innan jag och pappa skulle åka till farmor och farfar! Haha...
Var och fikade, farmors hembakade bullar mmmmm. Haha såg ut som ett skatbo i håret! När jag senare var i omklädningsrummet innan fotbollen och bytte om kom filippa in och sa: vad har du gjort med håret? Ahhah hade helt glömt av att jag fortfarande hade en bulle i håret från igår ahhaah!
Idag på träningen hade vi också jobbigaste fysen på länge! Min dåliga fysik behöver verkligen bättras på och det märkte man idag...

Konstig jag ser ut! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0