Prao

Har ju prao nu i två veckor. Praoar på Stjernboden med Olivia och Andreas! :) Igår gick ganska snabbt, men idag var hur seg som helst! Vi hade nästan inget att göra och jag föredrar att vara upptagen. Trivs iallafall där väldigt bra! :) (goda kakor med).

Förresten, filmen i helgen var väldigt bra! 4/5 skulle jag ge den. Den är dock lite konstig och förvirrande! Jag blev helt snörrig och kunde knappt stå upp efteråt! Haha. Men jag tipsar iallafall om den!
Åhh det kommer så många bra filmer på bio nu i vinter!!!
Jag älskar att gå på bio. Vet inte hur många filmer jag har sett med filippa på bio! Jag ska iallafall se fortsättningen på Hungergames när den kommer på ut, den släpps väl jätte snart tror jag! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0