Haj

Åkte tidigt imorse till stan med mamma, skulle hjälpa henne att hitta vinterjacka och det var inte så enkelt... Det enda jag köpte idag var te. Haha, kommer ihåg när jag var liten, då var höjdpunkten med att åka till stan att jag skulle få välja tee sort i te affären. 
Efter vi hade varit i stan flera timmar åkte vi till frölunda tor för att leta efter en jacka där istället. Hittade som tur var en! (Pjhuuu). Efter det åkte vi till Ikea, vill fixa till mitt rum lite...
Är verkligen så trött i fötterna och har sån träningsvärk från onsdagsträningen.  Sitter just nu och "kollar" på film med familjen och kommer nog somna när som helst. 

Hahah fick inte bort hela min tatuering på halsen igår, så har haft ett märke där hela dagen.... 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0