Trött!!!

Är svin trött! Var ute i typ två timmar förut och spelade fotboll med mig själv! Ahha nää men tränade på skott oså! :) vad har jag mer gjort idag? Läst lite vilket är väldigt ovanligt för att vara mig, hatar att läsa böcker. Sen har jag inte gjort något. Letade en timma förut efter mina hörlurar och höll på och få värsta sammanbrottet, då såg jag att dom låg på byrån i hallen. Pappa hade tydligen hittat dom på golvet där jag gick förbi 100000 gånger!
Aja, imån ska jag in till stan och träffa min moster efter skolan! :) missar dock träningen vilket jag får väldigt dåligt samvete över....

Har också mailat lite med min värdmamma som jag ska bo hos i Jersey. Det kommer bo 6 st utbytes studenter där om man räknar med mig och carro, sen har dom två barn med! Och dom hade tydligen pool med! ;)
Åhh längtar så sjukt! 4 veckor kvar nuu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0