...

Imorgon har vi kort dag, jag slutar vid lunch! Hehe ska göra lite ärenden....
Innan lunch har jag en lite redovisning men man kan bara få E på den så det är ganska lungt. Hatar dock att redovisa men jag är med gabbe och hon är väldigt bra på sånt så hon får stötta upp den medans jag står i hörnet och stammar! ^^
Betygen är satta nu med! Undrar verkligen vad jag fick, mitt mål är att höja mig i alla ämnen från förra terminen. Kommer nog tyvärr inte lyckas med det.... :( aja, sommarlov om typ en vecka! Gud vad skönt, så behövligt. Har nog aldrig längtat så mycket efter sommarlov! ❤❤❤

Vill btw ha fler hål i öronen! Tycker det är jätte snyggt. Just nu har jag tre hål...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0