Saxar och braxar

Imon så ska jag klippa mig! Måste gå upp halv 9 för att hinna (buhu) men om jag känner min mamma rätt så kommer hon väcka mig kl 8 istället.

Varför är det alltid så att när man väl känner att håret börjar få lite längd så ska det klippas av?
Fast det är väll dags för mig nu var typ ett årsen senast!

Imån på kvällen ska jag nog träffa Mathilda, bio blir det nog och sen sover hon antagligen här, det ska bli jätte kul att träffa henne igen, som jag har längtat!!!! :D

Träningen var rolig idag, men man känner ju verkligen nu att vi har tränat ett antal gånger de senaste dagarna! ;)

Nu ska jag kolla på geordie shore och äta något gott tror jag!

En bild på mig nu och den andra var efter jag snubblat så smidigt och slagit i knät^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0