heeeej

ligger i sängen, fredags mys med kexchoklad och gs för mig själv! :)
Idag efter skolan hann jag hem och slängde i mig mat på tre sekunder och sen drog jag till match samling. Hahaha det gick skit för mig...
bilturen var lång men rolig! för det första åkte party bilen(vår bil) vilse på vägen dit! :) jooo vi fem som satt i bilen hittar inte så bra, åkte fel på väg hem med! Hahahah!

ImOn (ser du Oet filippa?) så ska vi ha gäster på middag, filippa kommer hit med och sussar, på söndag ska jag vara med 99orna och spela match, ska bli riktigt kul!:)

hare göttt gott folk!
elinn
2013-08-25 / 21:51:09
http://nattstad.se/elinnjl

Hej, allt bra? :D
Gillar du mode, tävlingar, insperation, DIY och shopping lika mycket som jag?
Då är min blogg perfekt för dig, kika gärna in! :)
Ha en grymt bra dag & super fin blogg förresten!
Glöm inte bort att jag har en tävling och veckans blogg just nu! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0