Dag 1

Halloo allihopa! :)))
Anledningen till att jag inte bloggat överhuvudtaget är för att appen på blogg.se suger och vårt nät här hemma funkar inte...

Idag var iallafall första dan i skolan ( hallååå vad hände där? Hade sommarlov igår juh!?:o) vi fick schemat på morgonen och sen kl 10 så började vi med matte- då vi skulle räkna...
En franska läxa har man lyckats få också "JIIPPIII". Vi är äldst på skolan nu, känns segt och väldigt konstigt! Haha går och väntar på att någon av dom förra niorna ska springa in genom dörren men sen kommer jag på att vi är niorna...

Har tränat nyss, eller ett tag sen men aa. Nu sitter jag vid köksbordet och spelar suduko, mitt största intresse typ hahah! :)

Silvia
2013-08-25 / 19:37:47
http://www.nattstad.se/SilviaS

Fin blogg. Checka gärna in på min blogg med, kram :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0