Vet inte vad jag ska blogga om

Ligger ute på altanen, ska snart äta lunch, har en vild diskution med gabbe och filippa på kik. Vill gå in och kolla på film men orkar inte resa mig upp, ahah. Ska träna ikväll, imån blir det grillning med dom bästa, ser fram emot detta!
Igår var jag och pappa iväg och fixat lite grejor jag behöver innan jag åker( 12 dagar kvar ihhhh) och Natta åker ju på lördag! Hon kommer ha det så bra! :)
På fredag är det ju midsommar med, carro kommer hit så vi kommer väll bara planera vad vi ska packa!^^ sen på lördag ska jag vara bingo värd!
Allt jag hade att berätta idag.

Natta Patta
2013-06-17 / 21:07:01
http://nataliefahlstroom.blogg.se

Du kommer ha det så himla sjukligt bra du med vännen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0