Arg

Idag är jag på riktigt dåligt humör, ilskan bara kokar!
Dagen igår började jätte bra! Liseberg va kul och så, men sen blev min väska stulen. Usch är så arg över detta! Tur iallafall att min mobil inte var i väskan!

Sen när jag kom hem hade jag fått röda utslag på min armar, detta störde mig också grymt mycket. Jag vaknade och var så trött i benen så orkade inte röra mig. Idag är en sån dag som jag känner mig allmänt ful och tycker synd om mig själv!
Som tur var har jag så bra vänner så jag kunde ändå ha kul igår kväll, även fast humöret inte var på topp.

Patta
2013-06-06 / 17:17:50
http://nataliefahlstroom.blogg.se

Haha alltså jag dör dem sista bilderna, gud vad härliga vi är, allesammans ser efterblivna ut haha, åh.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0